מרכז מידע
תקלות מיילים בחו"ל
נכתב על ידי Moshe Yanetz פעיל 11 May 2015 11:04 AM

מטרת המדריך היא פתרון ברמת האאוטלוק עבור בעיות שליחה וקבלה של מיילים בחו"ל.

 

תאור הבעיה

לא אחת קורה שאדם שעובד תדיר עם תיבת מייל המוגדרת בפלאפון או בסלולרי , נתקל בבעיות שליחה / קבלה של מיילים כשנמצא בחו"ל.

נדגיש שמדובר במצב שבו לא בוצע שום שינוי באאוטלוק וכן "הכל עבד תקין לפני כמה שעות כשהייתי בארץ".

סיטואציות מעין אלו מתרחשות לרוב כשהאדם שוהה במלון בחו"ל ומחובר לרשת אמצעות רשת מקומית של מלון או כל רשת אחרת דומה.

הסיבה לבעיה זו היא שברוב המקרים ,פורט 25 (SMTP) המשתמש לשליחת מיילים סגור.

(ניתן לבדוק אם פורט פתוח לשרת מסויים על ידי הרצת פקודת telnet בשורת הפקודה (CMD) לדוגמא : telnet spd.co.il 25. בדוגמא , אנו בודקים האם ניתן להתחבר בפורט 25 לשרת הדואר של spd.co.il .

במקרה שלך , עליך לרשום בשורת הפקודה את שרת הדואר אליו אינך מצליח לשלוח מייל.)

דוגמא כללית לבדיקת פורט 25 . עליך לרשום את שרת הדואר אליו הנך מנסה לשלוח מייל במקום "reciver_mail_server)

למידע מפורט יותר כיצד לבצע בדיקת Telnet ראה בקישור בדיקת Telnet

TELNET_25.PNG

 

פתרון הבעיה

במידה ואכן פורט 25 סגור ברשת דרכה המחשב עם האאוטלוק מחובר , ניתן להחליף את פורט ה SMTP מ 25 לפורט אחר שרוב הסיכויים כן יהיה פתוח (פורט 465 או פורט 587)

בכדי לבצע זאת עלינו להכנס להגדרות חשבון באאוטלוק -> לבחור ב "הגדרות נוספות" -> לעבור לטאב "מתקדם" ולשנות בשדה של "שרת דואר יוצא SMTP" מ 25 - ל 465 או 587

PORT_465.png

(3 הצבעות)
מאמר זה סייע בפתרון
מאמר זה לא סייע בפתרון

תגובות (0)
Help Desk Software by Kayako case