מרכז מידע
שחזור מידע
נכתב על ידי Daniel Gur פעיל 12 April 2017 12:49 PM

במסגרת השירות, ניתן לבצע שחזור (או הורדה למחשב המקומי) של מידע בכלל החשבון (כלומר: כלל האתרים המאוכסנים בחשבון, לרבות הקבצים, מסדי הנתונים והגדרות החשבון)

לכל אחת מנקודות הגיבוי הקיימות במסגרת הסכם השירות.

 

למתי ניתן לשחזר את המידע?

בשירות השיתופי, אנו מציעים כברירת מחדל גיבוי (ושחזור) של מידע ל-7 ימים לאחור (לדוגמא: ב-7 לחודש נוכל לשחזר גם מידע מה-1 לחודש).

הגיבוי מתבצע אחת ליום ונשמר בשרת גיבויים מרוחק לצורך שרידות המידע במקרה אסון.

בשרתים וירטואלים, הגיבוי מתבצע בהתאם למסגרת השירות אותה רכשת.

 

כברירת מחדל, המידע מגובה אחת ליום בשעה 5 בבוקר.

 

אופן הביצוע

1. יש לגשת לממשק הניהול (DirectAdmin), לסיוע בפעולה זו ניתן להשתמש במדריך הבא: כניסה לממשק הניהול

2. לאחר הכניסה לממשק, יש לבחור באפשרות "Download / Restore account backup" (כמתואר בתמונה להלן)

3. במסך הבא, נבחר אחת המאפשרויות הבאות:

א. Select date: נסמן את התאריך ממנו נרצה לשחזר, רשימת התאריכים מייצגת את התאריכים האפשריים בהם קיים גיבוי.

ב. Restore backup או Download backup

האפשרות Restore backup תשחזר את כלל החשבון (זהירות! לא רק אתר ספציפי) לתאריך שצויין.

האפשרות Download backup תציע הורדה של הגיבוי למחשב המקומי- שים לב, הגיבוי ישמר בתוך החשבון כחלק משטח הדיסק המוקצה לחבילה.

כלומר- במידה ואין שטח דיסק פנוי לביצוע ההורדה, הגיבוי לא ישמר.

כמו כן, חשוב להסיר את הגיבוי (והתיקיה בה יושב) לאחר הפעולה על מנת לחסוך שטח דיסק.

ג. Email for notifications: בתיבה זו נוכל לרשום תיבת אימייל אליה נרצה שתגיע ההודעה על סיום התהליך (בין אם קישור להורדת הגיבוי או הודעה המציינת כי השחזור הסתיים).

בסיום, נלחץ על "Submit" לתחילת התהליך.

 

עם סיום התהליך, תשלח הודעה לתיבת הדואר הרשומה בממשק הניהול המציעה קישור להורדה של הגיבוי או לחלופין, מודיעה על כך שהגיבוי שוחזר (בהתאם לפעולה שבוצעה).

 

(1 הצבעות)
מאמר זה סייע בפתרון
מאמר זה לא סייע בפתרון

Help Desk Software by Kayako case