מרכז מידע
גיבוי/שחזור חשבונות תחת חשבון Reseller
נכתב על ידי Daniel Gur פעיל 17 January 2012 06:52 PM

שימו לב, מדריך זה נכתב עבור ממשק הניהול DirectAdmin


בחשבון Reseller יש באפשרותינו לנהל את הגיבויים והשחזורים של החשבונות השונים.

על מנת לעשות זאת אנו צריכים להיות תחת ה"Reseller Level" ולבחור באופציה "Manage User Backups".

 

גיבוי חשבונות קיימים:

 במידה ואנו רוצים לגבות את User ספציפי או את כולם יש לסמן אותו ברשימה משמאל. לאחר מכן יש לבחור מתי שאנו רוצים ליצור את הגיבוי (עכשיו - Now, במשימה מתוזמנת לפי שעה קבועה - Cron Schedule) והיכן לשמור (מקומית - Local, דרך Ftp) ולאשר.

 

 

לאחר סיום יצירת הגיבוים נקבל הודעה המאשרת שהגיבוים יתבצעו בזמן שיצרנו וברגע שהם יסתיימו נקבל הודעה למייל שהגיבויים מוכנים.

 שחזור גיבוי קיים: (ניתן לשחזר רק גיבוי של אותו היום מכיוון שגיבויים ישנים יותר עוברים לשרת הגיבוי).

 אם ברצוננו לשחזר חשבון שגיבינו או שגובה אוטומטית, עלינו להכנס שוב ל" Manage User Backups" לבחור מהיכן אנו רוצים לשחזר (בד"כ לוקאלית) לאיזה IP (בד"כ אותו הIP שנמצא בגיבוי - אלא אם כן הגיבוי הגיע מחשבון אחר ואז יש לבחור את הIP שרוצים מהרשימה) ואיזה חשבון אנו רוצים לשחזר ולאשר.

לאחר מכן אנו נקבל הודעה שהשחזור יבוצע ונקבל הודעה למייל לאחר שהשחזור מוכן.

(7 הצבעות)
מאמר זה סייע בפתרון
מאמר זה לא סייע בפתרון

Help Desk Software by Kayako case