מרכז מידע
גיבוי האתר
נכתב על ידי Daniel Gur פעיל 19 January 2012 12:31 AM
מדריך זה נכתב עבור ממשק הניהול Plesk בגרסה 8
ממשק ה- PLESK מאפשר לכם לגבות את אתרכם במספר אופנים:
  • ניתן להוריד למחשבכם העתק גיבוי של אתרכם.
  • ניתן לגבות מקומית בממשק הניהול.
הממשק מכין ומבצע גיבוי (לפי בקשה) כאשר ניתן לבחור מה ברצוננו לגבות (קבצים/מסדי נתונים/הגדרות דוא"ל). הממשק גם מאפשר לנו כמשתמשים להשאיר את הגיבוי בתיקיה מיוחדת ע"ג השרת או להוריד את הגיבוי מקומית אלינו למחשב.
חשוב לציין כי הגיבוי אינו פוגע בצורה כלשהיא בגיבויים המבוצעים אוטומטית ע"י sPD Hosting,
יחד עם זאת, ברגע ביצוע הגיבוי הגיבוי נשמר מקומית בחשבונו של הלקוח ולכן במידה וברצונכם להשאיר את הגיבוי על השרת (ולא לחלופין, להוריד אותו אליכם למחשב ולהסיר אותו מהשרת),
על מנת לבצע גיבוי לחשבון יש להכנס לממשק הניהול ולבחור באפשרות "Backup" תחת Domain.
בחלון הבא נלחץ על Create Backup
לחיצה על אפשרות זו תוביל אותנו למסך בחירת ההגדרות לביצוע הגיבוי,
טרם יצירת הגיבוי יש לבחור את אפשרויות הגיבוי:
Backup method:
  • create backup file and store in repository -יוצר את קובץ הגיבוי ושומר בשרת.
  • do not store backup file in repository, only download it - יוצר את קובץ הגיבוי, לא שומר בשרת, מאפשר הורדה לשמירה מקומית במחשב.
  • create the backup file and store on ftp server - יוצר קובץ גיבוי לשמירה בשרת Ftp. (לא מומלץ)
Backup file name - בתיבה זו נציין את שם הקובץ.
suspend domain - סימון תיבה זו יגרום לכך שהדומיין לא יהיה נגיש בזמן הגיבוי.
Notify by e-mail -הזן כתובת מייל אם ברצונך לקבל עדכון למייל שהסתיים העדכון.
Backup the content of mailboxes - סימון תיבה זו יגרום לגיבוי תיבות הדואר.
לחיצה על Backup בתחתית הדף תיתן הוראה לשרת "להכין את הגיבוי".

* שימו לב, הגיבוי שהנכם יוצרים ממוקם ע"ג חשבון האכסון שלכם וכתוצאה מכך "לוקח" מקום משטח האכסון, מומלץ לבצע את הגיבוי מקומית למחשבכם ולבצע מחיקה של הגיבוי מהשרת. 

(13 הצבעות)
מאמר זה סייע בפתרון
מאמר זה לא סייע בפתרון

Help Desk Software by Kayako case