מרכז מידע
גיבוי האתר / חשבון האחסון
נכתב על ידי Daniel Gur פעיל 17 January 2012 06:21 PM
שימו לב, מדריך זה נכתב עבור ממשק הניהול DirectAdmin
ממשק הDirectAdmin מכיל אפשרות המאפשרת לכם להוריד למחשבכם העתק גיבוי של אתרכם.
הממשק מכין ומבצע גיבוי (לפי בקשה) כאשר ניתן לבחור מה ברצוננו לגבות (קבצים/מסדי נתונים/הגדרות דוא"ל), הממשק גם מאפשר לנו כמשתמשים להשאיר את הגיבוי בתיקיה מיוחדת ע"ג השרת או להוריד את הגיבוי מקומית אלינו למחשב.
חשוב לציין כי הגיבוי אינו פוגע בצורה כלשהיא בגיבויים המבוצעים אוטומטית ע"י sPD Hosting,
יחד עם זאת, ברגע ביצוע הגיבוי הגיבוי נשמר מקומית בחשבונו של הלקוח ולכן במידה וברצונכם להשאיר את הגיבוי על השרת (ולא לחלופין, להוריד אותו אליכם למחשב ולהסיר אותו מהשרת),
על מנת לבצע גיבוי לחשבון יש להכנס לפאנל הניהול ולבחור באפשרות "Create/Restore Backups"
לחיצה על אפשרות זו תוביל אותנו למסך בחירת ההגדרות לביצוע הגיבוי, נכון לעתה נתרכז רק בטבלה העליונה (שעוסקת בגיבוי) ולא בטבלה התחתונה (שעוסקת בשחזור):
לחיצה על Create Backup תיתן הוראה לשרת "להכין את הגיבוי", בסיום הפעולה תקבלו מייל המודיע כי הפעולה הסתיימה בהצלחה / הפעולה נכשלה (עם הערות- מדוע הפעולה נכשלה), יחד עם זאת - טרם הלחיצה על Create Backup ניתן להגדיר מה ברצוננו שיגובה,
מצד שמאל של הטבלה ניתן לראות תיבות סימון (בתמונה מופיעות עם סימון V בתוכן), כל אפשרות שברצוננו שתגובה צריכה להיות מסומנת ב-V, שימו לב, אפשרות שלא סומנה לא תכלל בגיבוי.
להלן האפשרויות:
הגדרות אתר
Domain Directory: backs up all user files for all domains: מבצע גיבוי עבור כל קבצי האתרים שבחשבונכם, שימו לב- האפשרות אינה מתייחסת למסדי הנתונים אלה הקבצים בלבד, כמו כן האפשרות אינה כוללת גיבוי של מידע הנמצא בתת-דומיינים.
Subdomain lists: Backs up the list of subdomains for each domain: מבצע גיבוי עבור כל קבצי תת-הדומיינים שבחשבונכם, שימו לב- האפשרות אינה מתייחסת למסדי הנתונים אלה הקבצים בלבד.

E-Mail
POP Accounts for all domains:גיבוי חשבונות הדואר האלקטרוני (בין אם עובדים בפרוטוקול Imap או pop3) הנמצעים בחשבון. שימו לב כי במידה והחשבונות מוגדרים כחשבונות pop3, עקב צורת העבודה של הפרוטוקול יגובה רק מידע שנמצא כרגע על השרת בתיבת הדואר (ולא המידע הממוקם בoutlook של מחשבכם האישי).
Forwarders: Includes all forwarding addresses: גיבוי הגדרות תיבות שהוגדרו כ-Forwarders לתיבות אחרות.
Autoresponders: Includes all autoresponders and messages: גיבוי תיבות שהוגדר כי יבצעו מענה אוטומטי.
Vacation Messages: Includes all vacation messages and times: גיבוי תיבות שהוגדר כי ישלחו "הודעות חופשה".
Mailing Lists: Includes the list, digest-list and archives: גיבוי לרשימות התפוצה שהוגדרו בעזרת הפאנל (אפשרות שאינה פעילה).
E-mail Settings: Includes the filters and the catchall address: גיבוי הגדרות מייל כלליות: מסנני ספאם נקודתים שהוגדרו בחשבון, תיבת catchall.
DataBases
Databases: Backs up all user databases: גיבוי לכלל מסדי הנתונים הקיימים בחשבון.
על מנת להוריד את הגיבוי אליכם,
יש להכנס לחשבון הFTP שלכם / לFileManager (באמצעות פאנל הניהול) לתיקית backups, שם ניתן יהיה למצוא את קבצי הגיבוי כאשר שמם מסווג לפי התאריך בו נוצר הגיבוי.
* שימו לב, הגיבוי שהנכם יוצרים ממוקם ע"ג חשבון האכסון שלכם וכתוצאה מכך "לוקח" מקום משטח האכסון, מומלץ לבצע גיבוי, להוריד את הגיבוי מקומית למחשבכם ולבצע מחיקה של הגיבוי מהשרת.
(1 הצבעות)
מאמר זה סייע בפתרון
מאמר זה לא סייע בפתרון

Help Desk Software by Kayako case