מרכז מידע
צפייה בהיסטוריית פניות
נכתב על ידי פעיל 04 July 2012 11:49 AM
אחד היתרונות הגדולים של מערכת התמיכה הינה האפשרות לצפות בהיסטוריית הפניות שנשלחו לחברה ואפשרות לצפות בסטאטוס שלהן.
כדי לצפות בהיסטוריה, יש להתחבר למערכת התמיכה (http://support.sPD.co.il) ולאחר מכן ללחוץ "צפה בפניות" בתפריט העליון
לאחר הלחיצה, תוכל לראות את היסטוריית הפניות המלאה לחברה, כולל פניות שנסגרו וטופלו בעבר
(1 הצבעות)
מאמר זה סייע בפתרון
מאמר זה לא סייע בפתרון

תגובות (0)
Help Desk Software by Kayako case